Apr 16, 2014

Shopping

Posted By Snow at 4/16/2014 3 comments
Shopping! I bought dresses, scarf & some garden flowers today. Also.. karma... Some stranger wanna set me up with someone. What if I was a Mossad agent, stranger! Ha ha... Well, I dunno. The last time something like this happen was when I was a teen & the guys sang BSB's "I don't care who you are". Now all that stuffs are just... I'm too old for it.

I feel as if I just aged 10 years or something since these 2 months. f(O-O)

But the interesting part is, the guy is in the royal air force. Seriously, what's all with the jet fighters ha ha. First P3-Orion (Huntsman), Samson (so who is Delilah... teng teng teng), then this. BTW funny you named it Samson bcoz the song Kenangan Terindah (Lovely Memoir) by Samson is the song I imagined for this. An anaesthesiologist once sang that, ha ha. The lyric is kinda fitting for that last breath memories rewind in the emergency room.

BTW, I personally think it's forbidden, so I don't suggest you watch the actual video clip. As much as I imagined my version, the actual one is a typical fight over a fancy car brouhaha... I have nothing to do with dat! (>v<)

Apr 8, 2014

Sponsor Real Stars

Posted By Snow at 4/08/2014 1 comments

"That’s what makes me feel useful, makes me what I am"
- Ana Karen Fetzer De León, 19
[video]

She has been volunteering since she was 13 - for orphans, victims of domestic violence, the homeless, the very poor. [Q90:12-18] Presently a medical freshman in Guatemala, she's now involved with Un Techo Para Mi Pais to eradicate extreme poverty and Margarita Tejada Foundation for Down Syndrome. She's under WISE Qatar, so somehow, I'm wishing KKAlthani meets her ha ha...

Also, Iqbal Al-Assaad, 20. She's the youngest medical doctor from Weill Cornell Medical College in Qatar. & her childhood dream is to make a difference to the life of her Palestinian people in Lebanon.
"I visited the camps and saw how harsh the conditions there were. I saw many parents who see their children suffering but they can't help them because they don't have the money to do that. These visits to the camps made me feel that it is my responsibility to study medicine and try to help these people. Many of them cannot even afford the medication they need."
I really wish these kids gets sponsored more than megastars. *pls* [QA]

.......................................................................................................................................................

Mar 9, 2014

High Hopes

Posted By Snow at 3/09/2014 5 comments

May flight MH370 is safe & their families comforted
May Allah SWT bless everyone in difficult moments with His Mercy


In this moment, we can see the importance of search & rescue teams, as well as the intelligence & equipments deployed in these missions. It is they who are doing the real hard work. الله يرحمهم

....................................................................................................................................................
Welcome
Peace be upon you


Chirps




Pls forgive me if any


♥ 2009-2014 Lovely Memoir ♥
Q Quran . SB Sahih Bukhari . SM Sahih Muslim . AD Abu Dawood . AN An Nasai . IM Ibn Majah . MM Muwatta Malik